Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Trodde det skulle bli en tidig kväll

Publicerad 2013-09-02 19:31:21 i Allmänt,

När jag hämtade Nico idag så meddelade de att han inte hade ätit och han var så trött att jag trodde han var sjuk. Jag fick bära honom till bilen och när vi var en snabbis hos mormor och morfar så orkade han knappt säga hej till dem utan satt bara i min famn, lutad mot min axel och halvsov.
När vi kom hem somnade han nästan i soffan... men sedan visade det sig att allt bara berodde på hunger. När jag snabbt fick i honom mat så blev han pigg och busig och nu vill han inte sova alls istället.
 
Själv har jag varit trött och smådeppad med massa ångest men tänkte att jag fan måste ta tag i mig själv så fick i alla fall målat klart fönstret i skafferiet och målat listerna där en första gång. När Nico somnat skall jag ut och måla ett gäng panelbrädor. Hoppas jag. Beror ju lite på när han somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela