Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tre bilder

Publicerad 2013-09-03 19:49:23 i Allmänt,

Idag har mamma hjälpt mig fixa i vårt fina gå-in-skafferi. Tack <3.
Duktiga maken åkte och köpte material för att kunna göra klart inne.
 
Eftersom jag inte har mer att berätta bjussar jag på tre bilder jag sett på FB idag som jag tyckte om.
 
Den första är från utställningen Los Intocables (The Untouchables) av Erik Ravelo. Vem/vilka dör egentligen för våra synder?
 
 
Den andra bilden älskar jag... Är alltså sista kommentaren som är poängen. Att ibland kan det som ter sig mystiskt ha en mycket enkel lösning.
 
 
Sista bilden talar för sig själv :)
 
 
 
Have a nice day :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela