Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Och ännu mer skördefest..

Publicerad 2013-09-21 17:35:00 i Allmänt,

Mamma och pappa hade tagit så fina bilder på skördefesten så blir lite mer bilder därifrån. Kändes som en sådär härligt lantig dag. Nu måste jag bara införskaffa ny brödrost så jag kan njuta av min morot/fläder-marmelad.
 
 
Här är jag och Nico mitt i lite gos.
 
 
Nico "kör" gammal traktor
 
 
Lite trädklättring
 
 
Här sitter vi och låtsas att vi ror i en eka.
 
Var alltså en mycket trevlig förmiddag som sedan följts av en mindre trevlig eftermiddag. Nico har sedan vi kom hem gråtit och skrikit för det mesta. Dessutom rymmer han och sticker iväg. Att jag har världens PMS och känner vansinnet pyra i mig gör ju inte saken bättre. Kände panik och skickade mail till gyn att jag måste ha en tid för att få någon typ av medicin mot det. Usch.
 
Nu har pappa hjälpt oss att flytta massa virke ute och jag har diskat och skall strax laga mat, sedan lägga Nico efter vi ätit och så skall det målas panel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela