Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min nya ring

Publicerad 2013-09-30 20:05:17 i Allmänt,

Jag har en kollega, som tyvärr skall sluta på mitt jobb, som gör roliga smycken av bland annat gamla knappar. Har ett bra tag tittat på hennes härliga kreationer och suktat lite, och idag då hon hade med sig dem till jobbet så kunde jag bara inte låta bli.
Så nu har jag en stor underbar rosa knappring på handen. Maken konstaterade att "det inte riktigt var hans stil", men jag tycker att den är fantastisk och försöker stå emot impulsen att köpa fler.
 
 
Bilden gör den verkligen inte rättvisa så kolla gärna på kollegans hemsida, Farbror Brun. Massor av kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela