Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gomorron och Söndagsklippet

Publicerad 2013-09-15 10:34:40 i Allmänt,

Gomorron gomorron.. och det är faktiskt en jävligt go morron trots hostan från helvetet för Nico sov till 08.30!!! Det händer liksom ALDRIG. Och när han vaknade låg han och myste i sängen i typ en timma.
 
Nu kommer snart min mor och skall hjälpa oss passa skrutten så vi får målat och grejat. Just nu försöker han få sin trötta pappas uppmärksamhet genom att bära in alla leksaker han har och placera det på Hampus i sängen :)
 
Idag tänkte jag börja med att bjussa på en smart klipp som delades på FB nu på morgonen.
 
 
Idag är även min plan att försöka skriva inlägg med mina, som vanligt, ostrukturerade tankar kring prostitution och surrogatmödraskap, något om problematiken med hedersförtryck som smyger sig in i skolans värld samt ett mer ytligt inlägg om film. Får väl se vad jag hinner med.
Ha det fint så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela