Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En sådan dära lista

Publicerad 2013-09-12 10:38:50 i Allmänt,


Var ju ett tag sedan jag tråkade ut er med att skriva frågor till mig själv men så är jag ju sjuk och så, och då måste man få vara ego... Dessutom har det tillkommit lite läsare så varför inte tänkte jag och snodde en lista från Hanapee.
 
Vad heter du?
Emma
 
Vad har du på dig?
För tillfället har jag jeans och en blå munktröja, men det varierar av både estetiska och hygieniska skäl.
 
Ögonfärg?
Bruna
 
Spelar du något instrument?
Nej det kan jag väl inte påstå

Dina första tankar när du vaknar?
Neeeeeeeeej... vill sova meeeer

Vart befinner du dig just nu?
I min soffa
 
Biter du på naglarna?
Nix
 
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
I princip alltid svarta
 
Är du singel?
Det är jag icke
 
Vem är snyggast?
Det är ju trist att svara sin egen man så säger att det för tillfället pendlar mellan Benedict Cumberbatch och Tom Hiddleston.

Vem vet mest om dig?
Hmm... min man, mina föräldrar och min bror skulle jag tro..

Vad vill du ha just nu?
Lugn och ro!

Rädd för?
Att mina nära och kära skall vara olyckliga
 
McDonalds eller Burgerking?
Donken
 
Sjunger du?
I min ensamhet, en hel del

Vill du gifta dig?
Är redan gift
 
Kommer du överens med dina föräldrar?
Mycket väl... bästa föräldrarna

Din hårfärg?
Brunt
 
Vad ska du göra idag?
vara sjuk och vältra mig i självökan
 
Vad ska du göra i morgon?
Jobba, måla, jobba, måla...

Skor du har på dig idag?
Just nu inga, men annars svarta jympadojor

Vad sover du i?
Trosa och t-shirt... om det inte är kallt för då har jag mysbyxor också

Något som får dig att mysa till lite?
Kattungar såklart, och min sons skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela