Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bara himlans trött

Publicerad 2013-09-22 15:50:42 i Allmänt,

I natt fick jag sova ungefär noll. Nico mådde inte bra och grät halva natten. Maken snarkade något kopiöst samt lyckades riva ner en kanna vatten i sömnen.
Idag är dessutom Nico på mindre bra humör. Han pendlar mellan att vilja ligga nerbäddad och se på film och att vara uppe och härja och gråta och skrika för precis allt. Och eftersom Hampus har massor av byggrejer som måste göras så kan jag inte få paus och vila heller.
 
Mamma hade Nico en stund i förmiddags så jag kunde måla lite i alla fall och sedan byttes vi av och hon målade en del. Hade hoppas på att få mer gjort idag egentligen. Ville både måla Nicos fönster och väggarna i köket men just nu är jag bara yr och har ont i huvudet. Fan va kass jag är.
 
Som det ser ut nu så kommer någon av oss få vabba imorgon. Kanske lika bra att jag gör det med tanke på att min bil knappt fungerar för tillfället. Ingen aning om när jag skall få tid att kunna lämna in den på lagning. Kanske för göra det idag och ta en sådan där lånebil så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela