Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Måste ses, förresten

Publicerad 2013-10-25 10:15:39 i Allmänt,

Jag har ju vetat vem Russel Brand är länge. Han är ganska rolig som komiker, även om han ibland är lite för vulgär fö rmin smak. Jag har också vetat att han tidigare haft drogproblem och varit halvt tokig. Har sett honom i filmer och har under en period ansett att var jävligt het (kan ha att göra med att brittisk dialekt är så sexigt, och att jag tycker om han hår). I alla fall har jag också varit under missuppfattningen att han är något oseriös och inte helt smart. Jag hade SÅ FEL.... Man bara måste se intervjun nedan där en reporter försöker förminska och förlöjliga honom och han har så bra svar på tal att man bara älskar honom.
Lägger också med ett klipp från TYT där de diskuterar det hela.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela