Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En låång dag

Publicerad 2013-10-05 17:52:01 i Allmänt,

Dagen inleddes med att jag upptäckte att min telefon somnat in under natten. Stendöd. Vägrade finnas till mer. Så det var ju jävligt kul. Tre månader tills jag får förlänga mitt abbonemang så nu får jag antingen överleva genom att se om jag kan hitta en gammal ringa/sms:a telefon med laddare som jag kan använda eller om jag möjligtvis kan få liv i nån av våra gamla iPhones som Nico haft och lekt med.
 
Sedan gjorde vi en shoppinglista och gav oss av. Medan vi var borta var snälla mamma och målade panel åt oss.
Vi for först till Bauhus och köpte lite mer innertak. Sedan vart det IKEA där vi köpte golv, lampor, småsaker och garderober. Tog en evighet att hitta allt. Hade dock tur och en av garderoberna fanns på extrapris på Fyndhörnan.
Nico skötte sig bra men tjatade sig till lite dockmöbler.
 
Nu är vi helt slut men hoppas orka måla köket när Nico somnat. Hampus skall försöka sätta upp lite mer gips på väggarna så vi kan tapetsera i hallen också. Så i veckan kan nog köket och hallen bli nästan klar.
 
Nico var nöjd också för han fick både äta på McDonalds och äta köttbullar på IKEA.
 
Tröööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela