Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Det kommer bilder så småningom

Publicerad 2013-10-30 18:52:30 i Allmänt,

Idag kan man säga att jag jobbar hemifrån eftersom Hampus är såpass dålig att han inte kan göra så mycket och jag tog hand om Nico som hade ledig dag. Tack sjukvården för den medicineringen - slipar på arga brev till alla möjliga instanser just nu.
 
Idag tog jag och mamma med oss Nico och åkte till Göksäter. Skulle bara köpa en dörrmatta, men kom hem med två sådana, en duk, glas, fodrat regnställ till Nico, färg och allt möjligt annat. Nico fick såklart saker av mormor också. Efteråt köpte vi mat på McDonalds och tog med hem till hans gammelmormor och gammelmorfar där även min moster var på besök. Nico fick sedan leka en stund på lekplatsen utanför tills regnet kom.
 
När vi kom hem hade jag dock saker att göra och trodde att Nico skulle nöja sig med den uppmärksamhet han fått på förmiddagen men icke. Han var mycket upprörd och ställde till med det ena efter det andra för att få fokus på sig själv och jag kände hur energin bara rann ur mig.
Fick en del gjort i alla fall.
 
Nu skall sonen snart sova och sedan skall jag fixa och äta middag samt syssla med allehanda pappersarbete innan det är dags för den arga snickaren.
 
Nu blir det allt finare hemma men då jag som sagt var inte har världens bästa telefon för tillfället så får ni bilder senare. Kan i alla fall informera att Nico var mycket nöjd över att ha egen plats för sina skor och egna krokar för sina jackor i hallen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela