Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Två (helt orelaterade) konstiga saker

Publicerad 2013-11-29 22:33:05 i Allmänt,

Konstig sak ett: Att råsaftcentrifugen är årets julklapp. What? Min enda tanke är att när man kommit till den punkten att den man önskar sig är en råsaftcentrifug - då har man alldeles för mycket prylar. Kan det verkligen vara så många människor som vill ha en sådan?
 
Konstig sak två: Härom natten drömde jag att jag upptäckte att typ all musik bara var signaturmelodin från Star Trek spelad i olika hastighet. Vaknade och trodde jag kommit på värsta grejen - tills jag insåg att det bara var en dröm.... och bara jävligt skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela