Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tjohopp

Publicerad 2013-11-18 13:37:38 i Allmänt,

Idag spenderar jag lediga stunder med att kolla in konst på Etsy och Society6. Jag och maken letar nörd-konst att ha på väggarna. Finns mycket och det är svårt att välja. Tipsa gärna om roliga konstnärer eller konstsidor på nätet.
 
Annars är jag mest trött. Fullmånen gjorde sömnen i natt bristfällig. Dock är det full rulle när jag kommer hem för då skall vi lassa saker på kärran och åka till tippen. Kommer nog inte bli sista lasset men kanske det näst sista. Det mesta kommer vara borta i alla fall och det kommer inte längre se ut som vi bor på en soptipp.
 
Nu har jag beställt pysselmaterial från Gula Katten. Även om de var billiga så är ju pysselgrejer ganska dyrt och hade inte råd med allt jag ville ha. Blev färgade katongpapper i blandade kulörer, gelpennor, glitterlim, jumbo-paljetter av varierad form samt klistermärken i form av stjärnor (Nico gillar stjärnor). Så lite pyssel skall det nog bli. Tänkte Nico kunde få stå för lite av konsten i huset.
Fasen var länge sedan det var jag själv målade. Hade vart kul att ha tid för lite skapande framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela