Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mer saker jag vill ha typ

Publicerad 2013-11-19 20:53:35 i Allmänt,

Ja det är ju snart jul så varför inte fortsätta på spåret med saker jag vill ha. Var inne på Roligaprylar.se. Jäkligt bra sida om man gillar nördiga saker och de har sjukt snabb leverans. Sjukt snabb!
 
I alla fall kan jag ju bjussa på lite av de saker som jag fann där som jag skulle vilja ha.
 
Guy Fawkes-mask från V för Vendetta
 
The Walking Dead seriealbumen
Nintendo 1up strumpor
(om mina feta vader får plats i sådana)
Star Trek glasunderlägg
 
Istället för masken kan jag tänka mig denna poster
 

Kommentarer

Postat av: peachbeast

Publicerad 2013-11-19 23:48:51

Jag tipsar om 1up-tröjan också :-).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela