Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bara för att

Publicerad 2013-11-21 19:11:04 i Allmänt,

Har haft extrem huvudvärk till och från i några dagar nu så har inte haft orken att skriva, och imorgon är det begravning så lär inte bli på mer positivt humör. Har i alla fall försökt få gjort det jag orkat även om det inte är så mycket.... och helgen är full av renoveringsplaner men får väl se hur man mår.
 
Hade hoppats på att Nico skulle somna snabbt och lätt ikväll med tanke på att han verkat ganska trött sedan han kom hem idag... dock ligger han just nu och nynnar och sjunger och frågar en miljard frågor.
- Vad är det?
- Det är din fot?
- Vad är det?
- Det är din strumpa.
- Vad gör du?
- Skriver
- Vad är det? osv.
 
Har egentligen inte så mycket att skriva idag. Känner mig trött och stressad på en gång. Vill i alla fall ge en stor kram till min man. En till min mamma. En till min pappa. En till min bror. Och en stor kram till min unge. Utan dem hade jag varit lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela