Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Äpple är skräp

Publicerad 2013-11-19 20:18:56 i Allmänt,

Det var svaret jag fick när Nico ville ha godis på morgonen och jag sa att nej, men du kan få ett äpple. Så nu är tydligen äpple skräp.
 
I övrigt har det jobbats idag, fram tills dess att jag fick extrem huvudvärk. Fick målat några brädor på kvällen men aktivitetsnivån är inte hög. Nico har också varit trött så kanske ligger det i luften. En hägrande höstsjuka.
 
Klockan är åtta och jag vill sova. Vissa dagar är man bara mindre kul. Men för att liva upp det lite kan jag dela med mig av bilder på saker jag vill ha.
 
Battlestar Galactica brädspelet som finns att köpa på worldofborardgames.com

Jag letar förresten efter ett bra frågespel med tema nörd/geek/film/scifi-liknande. Tips mottages tacksamt.
 
Armband med vetenskapsmän från Etsy
 
 
The Avangers-tavlor från Etsy
 

Så.. livade det upp stämningen lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela