Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vuxentid

Publicerad 2013-05-17 11:35:36 i Allmänt,

Om det är något som man inte får mycket av när man fått barn så är det vuxentid, eller partid kanske man skall kalla det. Tid då man utan barn bara kan vara ett par och umgås utan att det sker precis innan man skall somna på kvällen.
 
Som tur är har jag en så snäll mamma och pappa som på lördag, imorgon, skall passa Nico och så sover han över hos dem så att jag och Hampus kan få ha lite kvalitetestid tillsammans. Eftersom det inte sker så ofta så skall vi se TVÅ filmer på bio :) Blev dock så dyrt så det får bli ett billigt restaurangbesök mellan filmerna. Med risk för att låta som en pensionär, men när blev det så satans dyrt att gå på bio?! Är ju helt sjuka priser nu!
 
I alla fall ser jag verkligen fram emot det. Få lite paus från renoverandet också.
 
Vi skall först se nya StarTrek och sedan skall vi se Iron Man 3, som jag redan sett men vill att Hampus skall se den med för den var så bra.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela