Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Titta, en soffa

Publicerad 2013-05-30 20:32:38 i Allmänt,

Jag har ju säkert berättat om min älskade jättesoffa som jag hade innan. En divansoffa så stor att man hade kunnat bo i den. Eftersom den var för stor för vårt vardagsrum när vi flyttade och katterna hade klöst sönder den så fick den gå till tippen. Något som svidit i mitt hjärta ända sedan dess.
 
Då köpte vi istället en begagnad skinnsoffa med fåtöljer för 250 spänn, men vi är lite trötta på den. Den är inte alls lika mysvänlig. Så nu letar jag annan soffa, men det är såå svårt. Vardagsrummet kommer bli lite större vilket nu ger utrymme för en större soffa. Fast jag helst ville hitta en något billigare så har jag totalfastnat för denna som typ kostar 10 000.
 
 
Jag älskar den! Den är stor. Den är mysig. Man kan ligga i den på alla håll och kanter. Jag vill sååå ha denna soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela