Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sugen på piffning

Publicerad 2013-05-30 13:28:46 i Allmänt,

De senaste åren har jag inte lagt ner många timmar sammanlagt på min "look". Klippt håret nån gång om året då det inte längre går att kamma ut, låter de gråa håren frodas för orkar aldrig färga och träning, smink och kläder har kommit i andra hand. Har liksom varit så trött att det inte känts som om det spelat någon större roll om jag försöker fixa till mig eller ej för har ändå bara känt mig som en zombie som knatar runt.
 
Sedan har jag liksom känt att jag är för gammal för att spexa till det för mycket. Att jag liksom är i den åldern att allt nytt kan komma att betraktas som en ålderskris av något slag. Haha.
 
Dock är jag så himla sugen på att göra en lila dig n dye-färgning. Kanske inte lika omfattande som den på bilderna, men ni hajjar grejen.
Så då är frågan... kan man det, eller har man passerat bäst före datumet vad gäller förnyelse?
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-05-31 07:43:18

Do it! 😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela