Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Skev dygnsrytm

Publicerad 2013-05-08 21:51:50 i Allmänt,

Nu när Nico varit sjuk och ibland sovit på dagarna så har hans rytm blivit lite fel. Idag somnade han plötsligt vid 16 och eftersom han inte mår bra så fick han sova, och vaknade en timma innan vanliga läggdags.
Vi sa då att han kunde ligga med oss i sängen och somna när han ville... bara det att han aldrig somnade.
När klockan blev 21.30 så tog jag med honom in i sitt rum istället och nu hoppas jag att han somnar i sitt tält snart. Svårare än vanligt dock då jag inte kan spela musik för honom... tydligen har ljude på min dator ballat ur.
Jävligt dyr dator detta och den krånglar som fan...
 
Mycket mer spännande än så blir det inte idag. Ingen kan förvänta sig att man skall ha något vettigt att säga en fredagskväll.
Såg Mammas pojkar nyss dock och kommer skratta länge åt kommentaren "Kasta inte gifflar på mamma".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela