Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Pantad

Publicerad 2013-05-10 21:09:40 i Allmänt,

Som en paus från vardagslivet tog jag med mig alla glasflaskor vi samlat på oss under ett år och åkte och kastade på återvinningen samt någon/några månaders pet-flaskor. Då vi inte dricker vattnet i kranen här så går det en hel del vattenflaskor. Blev nästan trehundra spänn i alla fall.
 
Sedan shoppade jag helgens mat. Skall bland annat grilla imorgon kväll med brorsan.
 
Nu ser jag fram emot (nääää) en evighetsnattning av sonen.
 
Någon som har tankar om detta förresten... Nico har ju nu varit sjuk i lite mer än två veckor. Det började med att han fick feber och sedan kom hosta och snuva. Nu har han fortfarande stundvis feber men inte hela tiden och inte lika hög feber, han kan fortfarande hosta lite och snora lite och så. Dock så äter han knappt alls och han är inte sig själv på det sättet att han är trött och gnällig hela tiden. Hur länge kan en sådan grej hålla på? Var ju hos läkaren med honom i helgen och då visade sänkan inget och allt "var bra" enligt doktorn... Är det nån mening med att gå dit igen? Känns som lite tröttsamt med hans evighetssjukdomar som avlöser varandra. Framför allt synd om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela