Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Det här är jag idag

Publicerad 2013-05-20 11:56:43 i Allmänt,

 
Här sitter jag på jobbet och multitaskar. När jag får en ledig stund så försöker jag planera, göra "att-göra"-listor och skapa en hushållsbudget. Min hjärna är dock inte helt med mig idag och känner mig lite snurrig. Glömde mina hörlurar hemma så fick inte min timmesmusikmeditation på väg till jobbet så kanske beror på det.
 
Nico var pigg och glad imorse så det kändes bra att lämna av honom på dagis. Han fick som vanligt ett raseriutbrott när jag skulle smörja med solskydd dock, men det gick snabbt över.
 
Har verkligen försökt komma på något spännade eller intressant att skriva om, men idag står det still i huvudet som sagt var.
Men om ni har smarta spartips eller så, så får ni gärna dela med er av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela