Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagen i bilder

Publicerad 2013-05-26 19:34:27 i Allmänt,

Eller ja, inte hela dagen. Den period jag låg i sängen och mådde svinilla utan klar anledning dokumenterades ej av självklara skäl. Och hade tyvärr inte med kameran de gånger jag och Nico var ute och gungade på hans provisoriska gunga och hade jage mellan högarna med virke i trädgården.
 
Men eftersom jag tråkade ut alla med jävligt mycket text i förra inlägget så kommer här mest bilder.
 
 
Eftersom jag tyckte synd om Nico när vi var trötta och tråkiga så hämtade jag Buzz Lightyear vattenpistolen som jag haft i min bil i månader i väntan på lämpligt tillfälle. Han blev mycket glad men använder den mest att dricka ur. Hur kul det var när han insåg att han kunde sputa vatten på mig kan ni se nedan :)
 
 
 
På eftermiddagen tog vi dock bilen ner till stranden. Det hade börjat blåsa rejält men det brydde sig inte Nico om.
 
 
Han beundrade havet och lekte i sanden en stund.
 
 
Satt med sin pappa på bryggan.
 
 
Sedan slet han av sig tröjan och ville bada i det iskalla vattnet. Lite besviken var han nog att ingen av oss ville med ner i vattnet, men det var ju ISKALLT.
 
 
Vi fick turas om att hålla honom sällskap.
 
 
Sedan åkte vi hem och han tog ett riktigt bad i badkaret som gick hyffsat bra. Bara några skrik av dödsångest vid schampoursköljning. Efter det var det mat och sedan var han redo för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela