Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Idag VC

Publicerad 2013-03-06 07:51:59 i Allmänt,

Nico spydde igår kväll igen. Ringde 1177 och de sa att det inte är helt normalt med magsjuka som håller i sig i två veckor, så idag har vi tid på vårdcentralen.
Jag och Hampus mår dock mycket bättre.
 
Han sov bra i natt dock, Nico, och vaknade vid 06 genom att hysteriskt skrika efter apelsin. Tog dock en kvart innan jag fattade att det var det han ville ha. Tårarna rann och han bara skrek "ischi, mee ischi"... i mitt huvud var det helt blankt. Va fan är ischi? Men tillslut kom jag på det.
 
Sedan var det låååångt tjat och genomgång av datorns alla filmer innan han kunde förmedla att han ville se på IceAge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela