Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Här var det livat

Publicerad 2013-03-04 09:24:31 i Allmänt,

Nico kräktes i natt igen. Bara en gång dock och inte så mycket. En som kräktes desto mer var maken. Han spydde typ nonstop hela natten och har fortsatt nu på morgonen. Very nice, very nice indeed. Eller inte.
 
Så nu måste jag vabba - igen. Ta hand om uttråkad och superpigg liten unge som jag inte kan åka iväg med, och serva ynklig man som ligger som en blek trasa i sängen.
 
Jag tänker dock fan inte bli smittad. Jag har bestämt mig för att det handlar om ren viljestyrka. Jag kommer ICKE bli smittad!! Det har jag fan inte tid med. Imorgon SKA jag till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela