Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Crazy in the background

Publicerad 2013-03-30 22:35:34 i Allmänt,

Kommer ni ihåg den där spökhistorien man berättade som barn om en person som sitter i sitt kök och lägger ett pussel för att efter ett tag inse att pusslet föreställer personen själv, sittandes i sitt kök pusslandes, och när denne lägger sista biten så föreställer denna en galning i fönstret bakom personen som pusslar.
Jag tyckte den var skitläskig som barn, och den där galningen föreställde jag mig alltid lite som min man ser ut på alla bilderna nedan.. haha. Han gav sig sjutton på att hoppa fram och se ut som en tokig på varje bild som Nico tog på sig själv iklädd sina nya solglasögon.
 
 
 
 
Nico är mycket stolt över sina brillor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela