Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Åååh kärlek, kärlek

Publicerad 2013-03-12 20:34:00 i Allmänt,

Som jag har väntat, och väntat, och väntat. Och så plötsligt hände det.
Han kryper in i sitt tält och jag säger:
Vet du att jag är så glad att jag har dig. Du är världens bästa och jag älskar dig.
 
Och han ler sitt gulleleende och lägger huvudet lite på sned, lägger sin hand på min hand och svarar:
Ja eggschar de
 

Och mitt hjärta bara exploderade. Skit i uttalet, jag vet vad han sa. Mitt hjärta vet vad han sa. Och jag hade inte kunnat eggscha någon mer än jag eggschar honom <3.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-12 22:17:15

Åhhh, så underbart ljuvligt fantastiskt!!!!!!!!! Det kommer du aldrig någonsin att glömma! Älskade lille plutten./Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela