Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vem har gett uppåttjack till mitt barn?

Publicerad 2013-06-02 10:30:00 i Allmänt,

Börjar seriöst misstänka att någon smög in i natt och serverade droger till min son. Han vaknade vid 05 i morse, hur pigg som helst och började hoppa runt glatt trallande. Denna energi har sedan eskalerat allt eftersom.
Just nu har han spenderat någon timme med att springa fram och tillbaka i huset och dels varit ett flygplan, dels ett monster som attackerar oss under vilda vrål. Han har tvingat Hampus att dansa "Dansa lilla nallebjörn" med honom ett antal gånger. han har hoppat upp och ner och vrålat "Vill gå ut! Vill gå ut!".
 
Så... jag antar att jag får försöka aktivera honom på något sätt snart..
 
Och du... du som smög in i natt och gav honom uppåttjacket... nästa gång så ge gärna lite till mig med... typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela