Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Söndag i bilder

Publicerad 2013-06-30 17:12:00 i Allmänt,

Vi började dagen (som nästan alltid) med att gå till mamma och pappa en sväng medan Hampus sov. Gick en kort promenad tillsammans med dem och Nico också.
 
När vi kom hem så somnade Nico så jag passade på att gå ut och måla ett tag. Efter det har min tillvaro gått ut på att underhålla/jaga sonen. Han badade ett tag och deklarerade att han var en "busunge" när han skvätte vatten på mig. Sedan var han och "hjälpte" Hampus samt rände runt ute och jag fick liksom ränna efter.
 
 
 
Ovan ser vi Nico som sitter och äter godis medan han tittar på nä Hampus lägger lite golv. Nedan är en bild tagen genom ett fönster (därav den dåliga kvaliteten) när Nico är med och hjälper till.
 
 
Nedan kan ni se ett bildspel som visar Nico som sysslar med ett intressant projekt involverande en stege och en pinne.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela