Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mera bygge och ett YouTube-tips

Publicerad 2013-06-19 12:41:29 i Allmänt,

Det blir nog inget målande av panel idag för det tog mer tid än jag trodde bara att flytta allt som låg ovanpå. Har spenderat morgonen med att släpa skräp, slåss mot myror, flytta brädhögar, täcka med pressening, serva kaffe och prata med rörläggaren som var här för planering.
 
Kan hära bjuda på lite pics på hur läget ser ut just nu.
 
 
Här ser ni alltså båttältet som satts upp som jag skall stå och måla under. Välkommen till Cirkus Knyttet - ingen loppcirkus men med massor av myror.
 
 
Här ser ni byggkillarna som nu bygger upp köket. Vår entré kommer byggas ut till vänster om detta.
 
 
Här ser ni slutligen Hampus och Laban som tilläggsisolerar.
 
Nu skall jag fixa till mig, skriva kom-ihåg-lsitor och göra mig redo att ta med lillkillen till frissan.
 
Bjuder dock på YouTube-tipset DailyGrace. Om man skall vara trist och analysera så kan jag tycka att det är synd med snygg, rolig och smart tjej som spelar lite på att prata som om hon vore korkad. Lite synd att tjejer inte kan få vara roliga utan att spela ut "dumb blond"-kortet samt spela på sex. Men, jag tycker i alla fall att hon är väldigt rolig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela