Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Konsten att göra någon galen utan att egentligen göra så mycket alls

Publicerad 2013-06-03 18:49:03 i Allmänt,

Nico kan det där med att göra att jag nästan blir skogstokig utan att göra speciellt mycket alls. Med mycket små medel bryter han ner mitt psyke.
 
Jag: Nico, vill du ha en macka?
Nico: La la la la
Jag: Ville du ha en macka?
Nico: Buzz
Jag: Ja, där är Buzz... Ville du ha en macka?
Nico: Pappa utt
Jag: Ja pappa är ute
 
*jag sätter mig*
 
*en millisekund senare*
 
Nico: MACKA!
Jag: Ville du ha en macka i alla fall?
Nico: Kudde
Jag: Ja, där är din kudde. Ville - du - ha - en - macka?
Nico: Ägg
Jag: Vi har inga Kinderägg... Vill du ha en macka?
Nico: ....
Jag: VILL DU HA EN MACKA?
Nico: Mmmhmm

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-03 21:57:04

Igenkänningsfaktorn är otroligt hög! 😂

Svar: Skönt att veta att man inte är ensam :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela