Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag och mitt kinder

Publicerad 2013-06-12 10:57:55 i Allmänt,

Idag på morgonen låg Nicos feber på 39,5. Bara feber och inga andra sjukdomssymtom så ingen aning om vad denna feber beror på. I natt han har dock varit kokade varm och bett mig och vatten en gång i halvtimmen samt feberyrat och småpratat, så ingen sömn för min del med andra ord.
 
Dagen har hittills bestått i att se på film och sånt då han inte orkar röra sig. Försökt erbjuda macka, pizza, gurka och allt annat jag kunnat komma på - men inte ett dugg vill han äta trots att febern gått ner lite efter en Alvedon.
Ni kan ju dock gissa vad han gärna ville äta (och när man är sjuk så får man det)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela