Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ja då är det bara att sätta igång då...

Publicerad 2013-06-19 08:36:23 i Allmänt,

Planen idag är att inleda morgonen med att slänga saker i containern i ungefär en timme. Efter den timmen av skräpsamlande är över skall jag ordna frukost till min make a la 1800-talet.. haha.. nej, men jag tycker det är mysigt att ge honom frukost på sängen ibland.
När jag dragit upp honom ur sängen skall han hjälpa mig att frilägga de brädor jag skall måla (som såklart ligger underst i en enorm hög av virke). Då har jag kanske ungefär två timmar på mig att måla.
 
När målandet är klart skall jag ta med Nico till Stenungsund och hälsa på min mormor och morfar (om de är hemma) och sedan skall Nico få klippa sig. Bli snajsig i håret lagom till midsommar (även om det antagligen kommer ösregna och bara vi kommer se honom).
 
Ja, och sedan är väl det mer skäpsamlande på kvällen då... Life is life.....(na na na na na)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela