Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Idag har jag varit flitig

Publicerad 2013-06-27 19:10:20 i Allmänt,

Idag har jag målat massor av brädor och sedan städade jag hela huset (så gott det nu går utan förvaringsmöjligheter). Nu skall jag strax ut och måla igen när Nico har somnat.
 
Annars har jag inte så mycket spännande att förtälja. Bygget går framåt. Idag har Hampus förberett elen i badrummet och rörläggaren var här och började med rören till samma rum. Hoppas som fan att vi kan fixa klart badrummet snart. Nästa vecka kommer alla fönster också. Och när rörläggaren är klar med den delen av huset och fönster är bytte så är det inte mycket kvar innan jag kan få klart vårt sovrum, vårt gamla sovrum och Nicos rum. Tänk att ha i alla fall tre rum klara!
 
Och när badrummet är klart kan vi riva det gamla och börja göra iordning nya köket. Fan vad jag ser fram emot det. Kommer vara slitigt dock, att bli klar.
 
Har beställt en ny kalender också (oooh de spännande händelserna i mitt liv bara radar upp sig här). Beställer alltid från personligalmanacka.se för där kan man få med egna foton som omslag.
 
Ja det är väl det då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela