Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gamla bilder

Publicerad 2013-06-20 18:19:57 i Allmänt,

Just nu är Hampus såå himla duktig och är ute och bygger så att svetten rinner, på riktigt rinner, medan jag sitter inne och är nostalgisk. Började med att jag skulle skriva ett inlägg om hur glad jag är att jag träffade just Hampus och så ville jag hitta en bra bild.. men fastnade bland alla bebisbilder på Nico. Så nyss men ändå så länge sedan. Hakade dessutom upp mig på att jag såg så mycket smalare, piggare och fräschare ut då... wtf... man skall väl inte se bättre ut när man har en bebis än när man har en treåring? Får ta tag i den saken.
 
Här kommer lite gamla bilder i alla fall.
 
 
Tydligen har jag en grej då jag tar kort på mig själv med nytvättat hår, allvarlig och med huvudet på sned... haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela