Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

På bättringsvägen

Publicerad 2013-07-31 19:28:49 i Allmänt,

Idag har jag mått mycket bättre även om jag fortfarande blir trött och får huvudvärk ganska snabbt om jag anstränger mig eller rör på mig mycket.
Fått packat upp tvätt, målat fönsterkarm och med mammas hjälp fick jag städat och grejat om i Nicos rum också. Hampus har spacklat garderob och målat sovrum.
 
Var även iväg en stund på besök hos mamma och sedan var jag och Nico och handlade. Även om det inte låter som mycket så känner jag mig skitstolt och är så glad att jag kan vara uppe ur sängen större deleb av dagen igen, även om jag måste ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela