Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ni väntar med spänning?

Publicerad 2013-07-08 15:31:50 i Allmänt,

Jag förstår att ni alla väntar med spänning på att få veta vad jag gör idag?
 
Har roat sonen genom att besöka hans mormor och morfar. Sedan sa han att han var trött och ville hem. Han bluffade. Väl hemma ville han inte sova utan bara busa runt.
Har också pratat med byggchefen som var här och sedan har jag spenderat en hel del tid på att googla innertak och lister samt räkna ut vilken mängd vi behöver av de olika sorterna
 
Skulle gått på en promenad men så kom byggubben vid helt fel tid så jag inte hann innan och efter kändes det för sent med tanke på middag och det faktum att jag helst inte vill att Nico skall somna i vagnen precis innan den. Nu ångrar jag det dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela