Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Födelsedagsfirande

Publicerad 2013-07-04 19:37:00 i Allmänt,

Ja nu firades ju maken inte hur mycket som helst för vi har ju fortfarande saker på huset som behövs göras. Så han fick lägga golv och sådant. Jag målade en del.
 
Min bror kom dock förbi en snabbis innan han skulle jobba och grattade och på eftermiddagen kom mamma och pappa. Nico var mycket glad över detta, speciellt då han fick en doktorsväska och kunde leka doktor. Han var riktigt glad och han har faktiskt varit väldigt pratsam och mysig hela dagen. Mycket spontanpussar och gos.
 
Nu har han dock somnat och jag vet inte riktigt vad jag skall ta mig för. Kan inte gå ut och måla eftersom Hampus grejar ute och jag inte vill lämna Nico ensam inne om han vaknar och blir rädd.
 
(Om jag inte skrev det innan förresten så fick maken en box med StarTrek originalserien av mig och Nico i present som jag tror att han vart nöjd med).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela