Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Livet och sånt

Publicerad 2013-01-10 20:08:36 i Allmänt,

Konstigt nog känns det som om jag har svårt att hitta tillbaka till vardagslunken efter lovet. Känns som om jag är på tillfälligt besök på jobbet på dagarna och engagemanget är inte som det brukar. Kanske känner Nico likadant för han vill plötsligt inte till dagis och gråter vid lämningarna. Riktigt jobbigt tycker jag.
Dagdrömmer mest om framtiden, husrenoveringar och annat. Har små hemliga projekt för mig. Inte hemliga för nära och kära alltså, men för bloggen. Vet inte hur det kommer gå så vill inte prata högt om det.
 
Börjat träna igen i alla fall. Om man kan kalla det börja när jag bara varit på gymmet en gång än - igår. Träningsvärk i magen så jag nästan dör. Skall dock dit imorgon med och förhoppningsvis på söndag.
Nytt år - ny fas... typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela