Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Whatz up

Publicerad 2013-02-15 20:56:22 i Allmänt,

Ligger i sängen och funderar på om jag skall ha mens snart så jag kan ha drabbats av PMS, eller om det bara är sömnbristen som fått mig ur fas, för jag är på jävligt skumt humör.
 
Tränade ju igen efter jobbet, vilket var trevligt men kände mig ganska kraftlös i kroppen. Handlade sedan och åkte hem. Försökte äta men hade ingen större aptit och blev plötsligt helt täppt i näsan igen.
 
Sedan började jag känna mig skitsne. Alltså sur och irriterad utan orsak. Allt bara kändes fel. Ingen aning om varför. Fick pussat på sonen ett tag dock och sedan nattat honom. Han somnade som en stock.
 
Nu skall jag se om jag kan vila bort irritationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela