Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Toys R Fun

Publicerad 2013-02-28 19:45:30 i Allmänt,

Nää, blir att sjukskriva mig imorgon innan läkarbesöket. Nu typ rinner magsyra ur näsan, huvudet värker och näsan gör ont. Känner mig allmänt sjuk.
 
Men nu skall vi inte tala om mig.
 
Igår när mamma o pappa passade Nico hade de med sig gåvor. Förutom ett Kinderägg så hade de med sig ett set med ToyStory minifigurer som pappa köpt på Kvantum. Älskades såklart. Så idag åkte jag och köpte ett paket till. Igår fick han Woody och en alien, idag Buzz och Big Baby. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte köpte ett paket till, men får hoppas de finns kvar ett tag till. Lycklig har han kört runt sin lilla samling i dockvagn :)
 
 
Köpte också ett sexbitars pussel idag. Har han väldigt entusiastisk först men sedan var det lite för svårt så han tröttnade. Trots att det bara var sex bitar så var själva mönstret för komplicerat tror jag (och han aningens otålig).
 
Blev även en plåtväska/lunchbox med ToyStory men den har han inte fått ännu utan sparas till nån tråkig dag som behövs livas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela