Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tapeter

Publicerad 2013-02-16 14:01:11 i Allmänt,

Idag har jag snöat in på tapeter... vill ha en fondtapet på en av väggarna i köket. Vi vill ha bröstpanel i vardagsrum och kök, i vitt, men ovanför den vill jag gärna ha en lite roligare tapet på en av väggarna. De jag hittat idag som jag tyckte var roliga är dessa:
 
Denna är diskret men det händer liksom ändå något:
 
Jag gillar ju lite sådär lantigt och romantiskt men vill inte att det skall vara för svårt att matcha i färg och vill inte ha det för plottrigt så då tyckte jag att denna var fin:
 
Denna tycker jag mycket om, men tror inte Hampus skulle säga detsamma :)
 

Denna är också sådär lite lantigt romantisk utan att vara för feminin och full av olika färger:
 
Om man skulle ha lite mer färg så tycker jag väldigt mycket om denna, men frågan är om man skulle tröttna på den snabbt eller ej:
 
Också en på temat romatiskt utan att vara för mycket. Gillar den randiga känslan också:
 
Om jag var modig skulle jag vilja ha denna, med små ekorrar :) men så modig är jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela