Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sex och sånt

Publicerad 2013-02-21 07:54:17 i Allmänt,

Det är vad jag skall syssla med idag på jobbet. Sex och samlevnad. Lite nervös faktiskt. Inte för det jag skall prata om för det är nemas problemas men för att klassen skall vara helvild eller så. Jag kan ju bli så vrålförbannad och det är ingen sida av mig själv jag helst vill att de skall se :)
 
Sedan skall det bli middag och teater med Karin. Som en sådär lite finare date skulle man kunna kalla det.
Kommer hem seent ikväll och eftersom jag måste vara ledig några dagar nästa vecka så måste jag jobba extra på fredag = minimalt med sömn mellan torsdag och fredag. Well well... I will survive

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela