Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Morgon

Publicerad 2013-02-27 09:22:08 i Allmänt,

Hade sett fram emot en god natts sömn, men Nico rullade runt som en flipperspelskula i sängen hela natten. Känner mig ändå rätt pigg. Var inga problem av skicka av Nico till dagis men tydligen hade han varit lite ledsen när Hampus lämnade honom där och ville åka med hem till mig igen. Kanske har han vant sig vid mysdagar hemma.
Ikväll får han dock äntligen mystid med mormor och morfar igen eftersom de skall passa honom när vi är på föräldrakurs.
 
Innan dess skall jag roa mig med räkningar, städa och rensa i Nicos rum (en del småttigheter skall bort) och så skall jag träna. Nån ordning får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela