Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Besatt

Publicerad 2013-02-15 12:57:51 i Allmänt,

Jag kan knappt tänka på annat än husrenovering nu. Jobbigt då man inte fått offert än och därför inte ens vet om man kommer ha råd med det.
 
I alla fall googlar jag hela tiden på möbler, golv och annat just nu.
 
 
Denna bilden fanns på IKEA. Även om jag helst vill ha bort och stolar med träfärgad skiva men vita men så var det himla fint och tyckte om korgstolen och vitrinskåpet.
 
 
Detta vill jag ha i sovrummet.
 
 
I badrummet vill jag nog ha detta.
 
Det svåra är soffan. Vi vill egentligen ha hörnsoffa och inte divan, men det verkar knappt finnas nu... och så borde ha en ganska mörk soffa så inte alla katthår syns... men jag äääälskar sofforna nedan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela