Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Back on track

Publicerad 2013-02-14 19:10:22 i Allmänt,

Idag skulle jag ha jobbat med att planera sex- och samlevnadsundervisning men det gick väl sådär. Får ta tid i helgen till det.
Tror dock jag har fattat beslutet att hoppa av min litteraturkurs för vill ha mer tid att fokusera på annat för tillfället. Får se hur jag gör.
 
Kom iväg på träning i alla fall. Första gången sedan jag blev förkyld och det var så skönt att komma över tröskeln och verkligen ta sig till gymmet igen. Kändes superhärligt att ta  i så man nästan dog och svettas floder. Så imorgon blir det träning innan jobbet igen.
 
Nico har varit på bra humör efter dagis och sjungt imse vimse för oss flera gånger och härmat olika djur.
 
Blev god Alla hjärtans-middag hemma och Hampus hade köpt en vacker bukett till mig <3
 
 
Nu ser jag fram emot en helg som kommer innehålla lite jobb och planering på lördagen, Barnens Lekstad på söndagen och på måndag skall jag och Hampus på utflykt till Colorama och drömma om vårt framtida utbyggda hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela