Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Varde ljus

Publicerad 2013-12-16 12:52:38 i Allmänt,

Just nu sitter jag på jobbet med huvudvärken från helvetet, men är ändå lite glad för vi satte upp ny lampa i vardagsrummet igår och det blev så fint :) Blev dock så ljust att jag fick flimmer för ögonen, migrän och fick lägga mig... haha.. van vid att leva i mörker :)
 
Och som en julklapp till oss själva beställde vi igår de tavlor som skall pryda vår vardagsrumsvägg.
 
 
Tihi, som jag skulle sagt om jag var lite mer kunglig.
 
Tyvärr kommer de nog inte hinna fram innan jul....
 
Nu hoppas jag bara att huvudvärken skall lätta så att jag kan få målat en del ikväll. Är nog två högtalare, ett hörnskåp och att måla valvet igen som står på agendan. Och så hoppas jag att Hampus får lite energi trots den sömnlösa natten så vi kan få upp sockeln i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela