Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Underliga drömmar

Publicerad 2013-12-04 13:02:55 i Allmänt,

I vanliga fall brukar jag drömma långa sammanhängande drömmar på nätterna som är nästan som filmer. De senaste nätterna har jag dock sovit oroligt och vaknat mycket så det har istället blivit korta konstiga drömmar som det bjudits på.
I natt minns jag bland annat att jag drömde om att jag av oklar anledning skulle intervjuas i tv men var väldigt arg för att jag inte ville bli intervjuad tillsammans med Ken Ring, och drömmen gick ut på ett långt tal jag höll där jag förklarade varför jag ogillar honom.
Sedan drömde jag en annan dröm vars huvudsakliga innehåll var att jag var väldigt glad då jag hittade ett paket nötcremé med ovanligt mycket i... det var så extremt mycket i att paketet såg ut som det skulle spricka när som helst.... och gott var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela