Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

The kid is sick

Publicerad 2013-12-04 21:26:17 i Allmänt,

Efter en dag tillbaka på jobbet, en produktiv och lång dag i alla fall, så kom jag hem och möttes av beskedet att Nico varit dålig i magen och haft feber på dagis. Av någon anledning hade de dock inte ringt någon av oss trots att han tydligen sagt att han ville sova flera gånger... Lite skumt.
Men eftersom han inte mår bra får jag ta och vara hemma med honom imorgon. Får väl hoppas att det går att få något gjort hemma samtidigt som jag har hand om honom, och att han inte får alltför tråkigt av att umgås med sin mamma en hel dag.
 
Eftersom jag inte har något annat vettigt att skriva så snor jag en lista från Schmenus blogg och fyller i medan jag väntar på att Arga Snickaren skall börja.
 
Favoritdryck från Starbucks?
Jag har aldrig druckit en dryck från Starbucks :o
Hur lång tid tar du för att göra dig i ordning på morgonen?
15-20 minuter eller så, beror på om jag måste tvätta håret
Hur många selfies tar du på en daglig basis?
Oftast noll..
Hur många följare och bilder har du på Instagram?
Jag har inte ens Instagram :)
Säger du någonsin LOL eller OMG högt i verkliga livet?
Nej, jag kan säga Oh My God vid enstaka tillfällen men aldrig OMG
Bär du samma plagg mer än en gång?
Haha... ja, många gånger
Är du rasist?
Verkligen inte (sedan tror jag visserligen inte att många rasister själva fattar att de är rasister)
Hur många tweets har du?
Ne men jag twittrar alltså inte heller....
Instagram, Twitter eller Tumblr?
Använder inte Tumblr heller.....
Vad spenderar du din mesta tid med att göra?
Vara med sonen, kolla film och serier, läsa...
Vem är din favorit på YouTube?
Kanske Emily på The BrainScoop
Hur ofta gör du dina naglar?
I princip aldrig... hinns aldrig med numer
Är du en shopaholic?
Nej, men har mina galna dagar några gånger om året
Hur många gånger har du sett Mean Girls
Två, och andra gånger var det för att jag glömt att jag sett den den första gången
Äger du mycket kläder?
Nope
Tar du kort på maten innan du äter den?
Aldrig
Har du på dig smink varje dag?
Nje.. har mascara på jobbet.. det e typ det enda
Vad var ditt medelbetyg i plugget?
Minns ej men det var rätt bra.
Hur stylar du vanligtvis ditt hår?
Jag kammar det....
Ser du alltid representabel ut?
Skulle säga.... nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela