Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Saker jag vill ha, och en del jag inte kommer få köpa

Publicerad 2013-12-21 21:54:20 i Allmänt,

Nu börjar jag komma i pyntastadiet och kunde inte låta bli att kolla in utbudet på Bluebox. Fanns en hel del jag vill ha, och en hel del som Hampus sa "aldrig i livet" till, och en del han bara log lite sådär åt - ett leende som betyder "mmhmm, dröm du men jag kommer aldrig gå med på det". :)
 
En skål i plast, utformad som en hjärna :)
 
Ugglekudde :) Har länge spanat in en ugglenalle i den lokala affärens källare, men vet inte om den finns kvar ännu... Om det finns kvar så önskar jag mig den *pik*
 
Sladdklämmor av modell roligare :) Hampus såg måttligt imponerad ut.... men vänta bara.
 
Krokar med ekorrar :) Supersöta :)
 
Krokar till barnrum med söta djur?
 
Denna lampa ville jag ha i biblioteket... Glöm det, sa Hampus. Det finns gränser, lade han sedan till. Jag sa att vi måste våga tänja på gränserna lite, men han hävdade att det gör vi redan... Pff, tror inte han inser hur svensson vi faktiskt är :)
 
Faller in i min redan existerande längtan efter babushka-figurer. En dag skall jag ha docka som göms i docka som göms i docka som göms i docka.
 
Absoluta favoriterna!!! Måste ha!!! Kaffekoppar (och skålar) men små söta ansikten. Har tagit upp dem i bloggen en gång innan men var tvungen att påminna mig själv om att jag måste ha dem. Innan ville jag helst ha skålarna, men nu helst kaffekopparna....trots att jag ej dricker kaffe... bara för att kunna ta fram dem och bjuda folk :)
 
Uggle-äggklocka. Men iNTE röd... såklart.
 

Kommentarer

Postat av: BLIXA - det blir jävligt tyst i skogen om bara de vackraste fåglarna sjunger!

Publicerad 2013-12-21 23:07:35

Åh den där skålen med hjärnan har jag varit sugen på i 100 år. E så cool!

Svar: Ja visst är den! Måste nästan köpa den känner jag.
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela