Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Om Nico kunde prata mer så skulle jag fråga...

Publicerad 2013-12-29 23:06:56 i Allmänt,

Om Nico  hade kunnat prata mer så hade jag velat ställa honom den där klassiska kreativitetsfrågan "Nämn alla saker du kan komma på som man kan använda ett gem till" :)
 
Jag tycker han är helt fantastiskt med att komma på saker och använda sin fantasi. Och han älskar att demonstrera det, som om han själv förundras över hur fantasin kan förändra tingen. Han fick ju en mic med stativ och förutom att sjunga i den så har han även visat hur stativet kan använas både som såg och dammsugare. När han fick låna en fickspegel av mamma när vi åkte bil så var han kvick med att informera om att förutom att det var en spegel så kunde det också vara glasögon eller en telefon.
Jag hoppas att han behåller den där kreativa förmågan och sin fantasi. Härliga egenskaper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela